ការប្រកួត eSports ផ្ទាល់ គឺជាព្រឹត្តិការណ៍ដ៏មានប្រជាប្រិយភាព


 ការប្រកួត eSports ផ្ទាល់ គឺជាព្រឹត្តិការណ៍ដ៏មានប្រជាប្រិយភាព ការប្រកួតហ្គេមកីឡា ESports គឺជាកម្មវិធីកំពូលមួយសម្រាប់អ្នកបង្កើតកម្មវិធីដូចជា Nintendo និង Sony និង eSports និងក្រុមហ៊ុនហ្គេម ដើម្បីឈានទៅដល់អ្នកលេង និងអ្នកគាំទ្រជាច្រើន ទោះបីជាទស្សនិកជនសម្រាប់ការប្រកួតហ្គេមអនឡាញ មានចំនួនច្រើនក៏ដោយ ប៉ុន្តែការទទួលយក ការប្រកួតប្រជែងរបស់អ្នក ទៅក្នុងពិភពពិត គឺនាំមកនូវអត្ថប្រយោជន៍សំខាន់ៗមួយចំនួន សម្រាប់ម៉ាករបស់អ្នក ។ លើសពីការបង្ហាញភាពរីករាយ នៃការលេងហ្គេម និងការបង្កើនទស្សនិកជនរបស់អ្នក ការប្រកួតបន្តផ្ទាល់ដែលមានតម្លៃធំ និងគូប្រជែងកំពូល ក៏អាចបង្កើតការភ្ញាក់ផ្អើលជាច្រើន សម្រាប់ហ្គេមប្រកួត eSports ឬក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកផងដែរ ។

នេះគ្រាន់តែជាវិធីមួយចំនួន ដែលក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកអាចទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ ពីការបន្ថែមការប្រកួតហ្គេមបន្តផ្ទាល់ ទៅក្នុងប្រតិទិនព្រឹត្តិការណ៍របស់អ្នក ការប្រកួតហ្គេមកីឡា eSports គឺជាឱកាសមិនគួរឱ្យជឿ ដើម្បីទីផ្សារក្រុមហ៊ុន eSports មនុស្សប្រមាណ 250 លាននាក់ ជុំវិញពិភពលោក នឹងមើលព្រឹត្តិការណ៍ eSports ផ្ទាល់ និងអនឡាញច្រើនជាង 11 ពាន់លានម៉ោង ជារៀងរាល់ឆ្នាំ ។ ការផ្តល់ឱកាសសម្រាប់ទាំងការចូលរួមផ្ទាល់ និងការផ្សាយតាមអ៊ីនធឺណិត នៃការប្រកួត eSports ហ្គេមអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកបង្កើនទស្សនិកជនសក្តានុពលរបស់អ្នក។

នៅពេលដែលប្រជាប្រិយភាព និងភាពល្បីល្បាញនៃអ្នកលេងល្បែងអាជីព នៅតែបន្តកើនឡើង អ្នកចូលរួមត្រូវបានទាក់ទាញកាន់តែខ្លាំងឡើង ដើម្បីចូលរួមព្រឹត្តិការណ៍ផ្សាយផ្ទាល់នៃកីឡា eSportsដើម្បីឱ្យពួកគេអាចជួបអ្នកលេងអាជីព ដែលពួកគេចូលចិត្ត និងមើលក្រុម ដែលពួកគេចូលចិត្តប្រកួតប្រជែង ។ ការប្រកួតលេងហ្គេមបន្តផ្ទាល់ក៏អាចជួយអ្នក ចាប់យកភាពស្មោះត្រង់នៃទស្សនិកជន និងអ្នកលេងរបស់អ្នកក្នុងរយៈពេលវែងផងដែរ ។ ក្នុងចំណោមអ្នកដែលចូលរួមព្រឹត្តិការណ៍កីឡា eSports ផ្ទាល់ 54% មើលការសង្ខេបនៃការប្រកួតរំលេច និង 38% ទិញទំនិញ ឬសេវាកម្មពីម៉ាកដែលបានរំលេចនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នេះ ។ ការប្រកួត eSports ផ្ទាល់

Comments

Popular posts from this blog

ប្រភេទនៃហ្គេមសំបូរបែប នៅក្នុងកាស៊ីណូអនឡាញ

ជំនួស Xavi នឹង Jonatan Giraldez គ្រូ​បង្វឹក​ក្រុម​ស្ត្រី​របស់ Barcelona

អ្នកចាត់តាំងអាជ្ញាកណ្តាល Rocchi គ្រោងនឹងឱ្យ Di Bello ផ្អាកមួយខែ